Hospitality Crisis Management

By Marco van Bruggen on 17. maart 2020

Hospitality

Hospitality Crisis Management

Risico’s verkleinen.

Weerstand opbouwen.

Prestaties verbeteren.

Kosten verlagen.

Covid-19 heeft laten zien dat de gastvrijheidsbranche kwetsbaar is bij een wereldwijde vertrouwenscrisis en dat er snel stappen moeten worden ondernomen om de impact op onze bedrijfstak te verzachten.

Moeilijke beslissingen zullen snel moeten worden genomen om activa en waarde te beschermen, en tegelijkertijd ervoor te zorgen dat de branche in goede staat verkeert om te profiteren van het onvermijdelijke herstel.

Horwath HTL en samenwerkende advocatenkantoren hebben de expertise en ervaring om u te helpen effectief door deze onrustige wateren te navigeren, waarbij alle verschillende belangen effectief worden beheerd om ervoor te zorgen dat de onderliggende onderneming veilig is en niet nadelig wordt beïnvloed.

  • Analyse/identificatie van operationele risico’s
  • Winstverbetering door kostenbesparende maatregelen
  • Ondersteuning voor managementteams
  • Taxtie van activa voor banken / instellingen
  • Begrijp de juridische implicaties van managementcontracten en franchise-relaties
  • Advies en ondersteuning voor bestaande leningsconvenanten
  • Contractbreuken
  • Arbeidsoverwegingen
  • Business turnaround
  • Herstructurering en transformatie
Marco 1

About the author

Marco van Bruggen mvanbruggen@horwathhtl.com